Skåne i mitt hjärta

Hej, hej alla!

Har varit nere i Skåne ett par dagar.  En student har firats, karaoke har sjungits, världens godaste tapas har ätits, det har gosats med Zelma, det har regnat, jag har fått två vattenblåsor lika stora som Närke...ja det har gjorts en hel del.
Jag älskar verkligen Skåne...jag känner sådant lugn när jag är där...Längtar redan till nästa gång! Resan toppades med gårdagens besök på Hotell Ystad Saltsjöbaden. Vilket hotell! De har en helt underbar uteterrass, en grym restaurang och sååå sköna sängar! Bästa jag sovit i. Dessutom har de ett fantastiskt spa. Hann inte med något spa:ande denna gången, men jag tänker definitivt åka tillbaka!

Terrassen. Så mysigt... 

Igår vart det lammracks med potatispuré, kronärtskocka och vitlökssås...nam nam!

Några av Carolina Gynnings tavlor hänger på Hotell Ystad Saltsjöbaden. Gud vad snygga de var!!! Hon är bra duktig den där Carolina. Den vänstra hade gärna fått hängt hemma hos mig.
Nu sitter jag på tåget på väg till Stockholm. Idag och imorgon kommer bli två otroligt stressiga dagar.  Min allra bästa vän gifter sig på lördag, plus att moniseur fyller år, så det är mycket som ska fixas.  Sen ska jag dessutom hinna med möten, dubba och spela in i studion. Puh! Men det ska nog gå!

Lite smått tilltufsad haha! Älskar min nya tröja från MQ. 

Kram

Kommentarer
Postat av: viktoria

älska tröjan

visst är dom sköna?

fin blogg btw .

kram :)

2009-07-22 @ 16:02:53
URL: http://haugenviktoria.blogg.se/
Postat av: Marie ( Kommentar svar)

Tack så mycket :-)



Ja, kanon sköna!



Kram <3

2009-11-27 @ 17:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0