Fullspäckat

Hej igen kära vänner :-)

Idag började jag dagen med en radiointervju.
Sen drog jag till SVT där jag gick igenom manus tillsammans med André.
I SVT´s korridorer träffade jag på min vän Shire som nyligen börjat jobba där. Han har till och med fått ett eget skrivbord!:-)

Shire har blivit folklig. I sommar jobbar han med Allsången!
Vid ett-tiden begav jag mig till Kungsholmen för att fixa mina naglar inför lördag, vill ju känna mig extra fin!

Det blev svarta tånaglar! Love it!
Efter naglarna var fina så sprang jag och köpte lunch och kastade mig till Östermalm och "Agentur Costume" där jag lånade en topp och lite accessoarer till morgondagens program.   Kolla in den här snygga toppen och glittriga accessoarerna från "By Malene Birger". Heeelt underbara!
Sen var det bara att rusa tillbaka till SVT för ytterligare manusgenomgång... Hann även kika lite på artistrepen. Herrejesus vad bra det kommer bli!  Några av de artister som kommer uppträda på lördag är Erik Hassle, Agnes, Miss Li, Magnus Carlsson och Veronica Maggio. Vilken kavalkad va!
Hon i blont hår som står med ryggen mot och repar är ingen mindre än Veronica Maggio!
Kom hem rätt sent och ställde mig och lagade en av Zelmholts favvorätter;-)



PUZZ!

/ Märy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0