Bröllop, Regn Och Varmkorv

Tjenare!

Ledsen att jag ej uppdaterat sedan i fredags.  Igår gifte sig min fina vän Anna i Roslagskulla kyrka. Det var overkligt fint... Grät så jag skakade i kyrkan... Samuel och Anna var så fantastiskt fina.
Jag hade fått äran att vara tärna. Det var första gången! 
Trots att det regnade non-stop igår så var det en underbar dag på alla sätt och vis. Var så otroligt lycklig att jag fick dela den här dagen med min bästa och finaste kompis.


Efter vigseln åkte vi till Kärleksudden i Norrtälje. Där hölls det gripande tal. Det åts god mat. Det dansades. Det sjöngs karaoke. 
Den magiska kvällen avslutades med varmkorv och pucko. Helt perfekt.
Jo, jag glömde nästan. Jag fångade buketten!;-)


Tack Anna och Samuel för att vi fick vara med på er stora dag!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Marie fanet!!

Hej!

Jag e ett stort fan och älskar dej jätte mycket!

Snälla kan du gå in på min blogg och ge en kommentar !!! SNÄLLA då e du väeldens bästa!



www.crizztal.blogg.se

2009-06-23 @ 21:16:31
URL: http://crizztal.blogg.se/
Postat av: Kezzi

grattis till bucketen;)vad fint brudpar<33

kram från kajsa

2009-06-23 @ 21:17:51
Postat av: Lisa

Snälla Marie kan du inte säja till mig vem som vann "My camp rock"

För att jag orkar inte vänta tils fredag.



Villka bra låtar du har!



(ett stort fan)

2009-09-05 @ 10:12:28
URL: http://designtilljaso.blogg.se/
Postat av: Matilda <33

Var det kul att vara med i lilla Camp Rock??

2009-09-07 @ 20:39:19
Postat av: Marie ( Kommentar svar)

Hej alla kära,



Ja, det var jättekul att vara med i 'lilla' Camp Rock.



Vinnaren hittar ni på www.disneychannel.tv



Tyvärr, jag kan inte säga vinnaren i förväg.



Kram Marie

2009-11-27 @ 16:59:47
Postat av: EMMA

Åh Marie du är ju bara för vacker... älskar din klänning med! <3

2010-02-20 @ 16:45:22
URL: http://emmisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0